Renes.

Realisatie website:
Magna Cura Automatisering Netzaken.nl Web Applicaties en toepassingen

dinsdag 19 december 2017
Algemene ledenvergadering verslag (Bestuur .)

Tijdens de ALV van afgelopen maandag zijn de verslagen en jaarrekeningen 2016/2017 van de verenging, van Stichting Topsport en van Stichting Steunfonds unaniem door de vergadering goed gekeurd. Hetzelfde gebeurde met de geactualiseerde begroting 2017/2018. Op advies van de kascontrole commissie werd het bestuur gedechargeerd voor het gevoerde financiële beleid.

Herman Appers werd gekozen als reserve lid van de kascontrole commissie en Harold de Bruin werd formeel gekozen als coördinator voor de jongens teams U14 - U16 in plaats van Hans van Dijk, die door persoonlijke redenen moest stoppen.

Omdat het steeds moeilijker wordt voldoende vrijwilligers te vinden voor het fluiten, tafelen, barbezetting e.d. kondigde het bestuur aan om komend jaar met initiatieven te komen om ouders van jeugdleden vrijwilligers taken te laten vervullen.

Aan het slot van de ALV werden vier jubilarissen gehuldigd. Op de foto vlnr Niels Ritstier (25 jaar lid), Leo den Hoedt (40 jaar lid), Linda Appers (25 jaar lid) en Jos Domenie (25 jaar lid). De vijfde jubilaris, Peter van der Sluijs (25 jaar lid) kon wegens  verhuizing niet aanwezig zijn op de ALV.

Next Games
Vetus/Binnenland VU20-1